1. Атестація педагогічних працівників/Упорядник Нікітенко О.І. – РВЦ «Реал»: Черкаси, 1993.
2.Борівський.В., Вергелес О. Психологія педагогічних взаємин.// Робота психолога з педколективом/ Упоряд. Т. Гончаренко. – К.: Вид. дім «Шкільний світ»: Вид. Л. Галіцина, 2005. -39-40)
3.Бойко В.В. Энергия эмоций. – СПб.: Питер, 2004.Ильин Е.П. Мотивація и мотивы. – М.: Питер, 2003
4. Галанов А.С. как пройти аттестацию. Советы психолога учителю. – М.: Изд-во Института психотерапии, 2001.
5. Гильбух Ю.З. Учитель и психологическая служба школы. – К.: Ин-т психологии АПН Украины, 1993. – 142с.
6. Гільбух Ю.З. Темперамент і пізнавальні здібності школяра (Діагностика, педагогіка). – К., 1992.- 216с.
7. Документація психолога / Упоряд. Т. Гончаренко. – К.: Ред.. загальнопед.газ., 2005. – 120с.
8. Настільна книга педагога. Посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром/ Упорядники: Андрєєва В.М., Григора В.В. – Х.: Вид. група «Основа», 2006.
9. Новак О., Башкатова Н. Психологічний супровід вчителів // Газета «Психолог», -№1,- 2006 , с.12.
10.Подмазін С.І. Становлення парадигми особистісно - орієнтованої освіти. Лекція // Курси підвищення кваліфікації в ЗОІППО “Теорія та практика особистісно - орієнтованої освіти”, 2002 рік)
11. Подмазин С.И., Сыроватко Е. Н. системно-целевой подход к организации деятельности школьного практического психолога/ Под. ред.канд. психологических наук С.И. Подмазина. – Запорожье, 1997.
12.Подмазин С.И. Личностно ориентированное образование. Социально-философское исследование.: «Просвіта», - Запорожье, 2004.
13. Положення про психологічну службу // Журнал «Відкритий урок: розробки, технології, досвід»: Видавництво «Плеяди», №7-8 , - 2005.
14.Робота психолога з педколективом / Упоряд. Т. Гончаренко. – К.: Вид.дім «Шкільний світ»: Вид. Л. Галіцина, 2005. – 120 с.- (Б-ка «Шк.. світу»).
15. Резапкина Г.В. Я и моя профессия:Учебно-методическое пособие для школьных психологов и педагогов. – М.: Генезис, 2000.
16. Сходинками творчості. Методика ТРВЗ в початковій школі/ Автори-упорядники: О.В. Лесіна, В.П.Телячук. –Х.: Вид. група «Основа»: «Тріада+», 2007. – 112с.
17. Сыроватко Е.Н. Оптимизация деятельности школьного практического психолога по планированию и ведению документации / Методические материалы / Под редакцией кандидата психологических наук С.И. Подмазина. – Запорожье: Премьер, 2001. – с.4
18. Сыроватко Е. Н. Психолого-педагогические критерии диагностики уровней учебных достижений школьников/ методические материалы/ / Под редакцией кандидата психологических наук С.И. Подмазина. – Запорожье: Премьер, 2001.
19.Туріщева Л.В. Професійний розвиток педагога: психологічний аспект.- Х.: Вид. група «Основа», 2006, -114с. – ( «Управління школою»; Вип..8 (44))
20. Туріщева Л.В./Психологія управління/ Туріщева Л.В. Психологічний портрет учителя/Мушинський В.П. – Х.: Вид. група «Основа», 2005.
21. Фетискин Н. П., Козлов В. В., Мануйлов Г. М. Соціально-психологическая діагностика развития личности и малих групп. – М.: Изд-во Института психотерапии, 2002.
22. Чувасова Ю. Розвиток природних обдарувань та творчих здібностей дітей. // Газета «Психолог», №47, -2007, с.13-14.
23. Якушева Л. Технологія особистісно орієнтованого уроку // Робота психолога з педколективом / Упоряд. Т. Гончаренко. – К.: Вид. дім «Шкільний світ»: Вид. Л. Галіцина, 2005 .- с.78-79
24. Указ Президента України «Про національну доктрину розвитку освіти в Україні» № 347/2002 від 17.04.2002. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/347/2002.
25. Закон України про освіту (проект) 2015 р.
2.Борівський.В., Вергелес О. Психологія педагогічних взаємин.// Робота психолога з педколективом/ Упоряд. Т. Гончаренко. – К.: Вид. дім «Шкільний світ»: Вид. Л. Галіцина, 2005. -39-40)
3.Бойко В.В. Энергия эмоций. – СПб.: Питер, 2004.Ильин Е.П. Мотивація и мотивы. – М.: Питер, 2003
4. Галанов А.С. как пройти аттестацию. Советы психолога учителю. – М.: Изд-во Института психотерапии, 2001.
5. Гильбух Ю.З. Учитель и психологическая служба школы. – К.: Ин-т психологии АПН Украины, 1993. – 142с.
6. Гільбух Ю.З. Темперамент і пізнавальні здібності школяра (Діагностика, педагогіка). – К., 1992.- 216с.
7. Документація психолога / Упоряд. Т. Гончаренко. – К.: Ред.. загальнопед.газ., 2005. – 120с.
8. Настільна книга педагога. Посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром/ Упорядники: Андрєєва В.М., Григора В.В. – Х.: Вид. група «Основа», 2006.
9. Новак О., Башкатова Н. Психологічний супровід вчителів // Газета «Психолог», -№1,- 2006 , с.12.
10.Подмазін С.І. Становлення парадигми особистісно - орієнтованої освіти. Лекція // Курси підвищення кваліфікації в ЗОІППО “Теорія та практика особистісно - орієнтованої освіти”, 2002 рік)
11. Подмазин С.И., Сыроватко Е. Н. системно-целевой подход к организации деятельности школьного практического психолога/ Под. ред.канд. психологических наук С.И. Подмазина. – Запорожье, 1997.
12.Подмазин С.И. Личностно ориентированное образование. Социально-философское исследование.: «Просвіта», - Запорожье, 2004.
13. Положення про психологічну службу // Журнал «Відкритий урок: розробки, технології, досвід»: Видавництво «Плеяди», №7-8 , - 2005.
14.Робота психолога з педколективом / Упоряд. Т. Гончаренко. – К.: Вид.дім «Шкільний світ»: Вид. Л. Галіцина, 2005. – 120 с.- (Б-ка «Шк.. світу»).
15. Резапкина Г.В. Я и моя профессия:Учебно-методическое пособие для школьных психологов и педагогов. – М.: Генезис, 2000.
16. Сходинками творчості. Методика ТРВЗ в початковій школі/ Автори-упорядники: О.В. Лесіна, В.П.Телячук. –Х.: Вид. група «Основа»: «Тріада+», 2007. – 112с.
17. Сыроватко Е.Н. Оптимизация деятельности школьного практического психолога по планированию и ведению документации / Методические материалы / Под редакцией кандидата психологических наук С.И. Подмазина. – Запорожье: Премьер, 2001. – с.4
18. Сыроватко Е. Н. Психолого-педагогические критерии диагностики уровней учебных достижений школьников/ методические материалы/ / Под редакцией кандидата психологических наук С.И. Подмазина. – Запорожье: Премьер, 2001.
19.Туріщева Л.В. Професійний розвиток педагога: психологічний аспект.- Х.: Вид. група «Основа», 2006, -114с. – ( «Управління школою»; Вип..8 (44))
20. Туріщева Л.В./Психологія управління/ Туріщева Л.В. Психологічний портрет учителя/Мушинський В.П. – Х.: Вид. група «Основа», 2005.
21. Фетискин Н. П., Козлов В. В., Мануйлов Г. М. Соціально-психологическая діагностика развития личности и малих групп. – М.: Изд-во Института психотерапии, 2002.
22. Чувасова Ю. Розвиток природних обдарувань та творчих здібностей дітей. // Газета «Психолог», №47, -2007, с.13-14.
23. Якушева Л. Технологія особистісно орієнтованого уроку // Робота психолога з педколективом / Упоряд. Т. Гончаренко. – К.: Вид. дім «Шкільний світ»: Вид. Л. Галіцина, 2005 .- с.78-79
24. Указ Президента України «Про національну доктрину розвитку освіти в Україні» № 347/2002 від 17.04.2002. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/347/2002.
25. Закон України про освіту (проект) 2015 р.
Немає коментарів:
Дописати коментар