Психолого-педагогічні семінари, практикуми, тренінги
1. Психологічний практикум для молодих вчителів "Психологічне забезпечення уроку"
2.Семінар-практикум для психологів "Стрес і ПТСР:методи психодіагностики та психокорекції. Кризове консультування"
3. Виступ на педраді "Оптимізація роботи шкільної психологічної служби з питань збереження і зміцнення здоров’я учасників навчально-виховного процесу"
Презентація на педраді "Оптимізація роботи шкільної психологічної служби з питань збереження і зміцнення здоров’я учасників навчально-виховного процесу"
4. Психолого-педагогічний семінар "Продуктивна діяльність учнів у різних вікових періодах та її наступність"
Презентація до ППС
5. Психолого-педагогічний семінар "Інформаційна безпека учнів. Інформаційний аспект"
Презентація до ППС "Інформаційна безпека"
6. ППП "Психологічна підсистема уроку та аналіз її ефективності"
7. Психолого-педагогічний практикум «Створення моделі безпечної поведінки в соціумі»
Мета: психологізація навчально-виховного процесу, сприяння виробленню практичних навичок безпечного реагування педпрацівників, навчання першим способам психологічної та фізичної допомоги.
План.
1.Створення моделі безпечної поведінки. 2.Робота в групах:
- Фізична допомога (діагностика,реанімація) – медсестра Цап Л.І.
- Психологічна допомога (дихання: тонізуюче, розслаблююче, знеболювальне) –психолог Сахно Н.Ю.
- Тілесна терапія, вправа на отримання відчуття безпеки тілесною пам’яттю «Дзвін»
Вчитель Панасейко О.О.
- Студія безпеки спілкування (моделювання та відпрацювання відповідей в умовних небезпечних ситуаціях) – ЗДНМР Лапіна Т.М.
Створення моделі безпечної поведінки.
1. Відпрацювання першої допомоги по групам.
- Фізична допомога (діагностика,реанімація) – медсестра Цап Л.І.
Мета: вчити вчителів практично виконувати діагностику потреби реанімації, відпрацюванню масажу серця та штучного дихання.
- Фізична допомога (діагностика,реанімація) – медсестра Цап Л.І.
Мета: вчити вчителів практично виконувати діагностику потреби реанімації, відпрацюванню масажу серця та штучного дихання.
2. Дихальна гымнастика. Сахно Н.Ю.
Мета: Психологічна допомога (дихання: тонізуюче, розслаблююче, знеболювальне) –психолог вчити застосовувати дихання для саморегуляції та знеболювання як найдоступніший ресурс; відпрацювання заспокійливого, тонізуючого та знеболювального типу дихання.
Не секрет, що емоційний стан і дихання тісно пов'язані: "Дихайте глибше, ви схвильовані". Наприклад, при сильному хвилюванні процеси в організмі прискорюються, вимагаючи значної кількості кисню. В інших ситуаціях дихання, навпаки, стає дуже рідкісним. Як правило, це спостерігається в стані підвищеної уваги - "затамувавши подих".
Даний взаємозв'язок психіки і дихання можна використовувати, практикуючи регулярні дихальні вправи для розслаблення. Правильно виконувані вдихи і видихи надають оздоровчий вплив на психічний стан, настрій, сприяють настанню спокою, розслаблюють нервову систему.
Кожен на власному досвіді міг переконатися в справедливості твердження, що всі хвороби від нервів, "нерви" і хвороби взаємопов'язані. І якщо не навчитися розслабляти нерви, чекай гіпертонію, стенокардію, виразку шлунка і дванадцятипалої кишки, захворювання серця і судин. Причиною даних хвороб найчастіше є накопичення надмірної напруги в області психіки та емоцій.
Обов'язкові вимоги до дихальних вправ. Хребет повинен знаходитись в чітко вертикальному або горизонтальному положенні. Якщо спина пряма то м'язи грудної клітки, живота та діафрагми можуть легко функціонувати. Спробуйте спочатку глибоко вдихнути, згорбившись і опустивши плечі, а потім вирівнявшись і розправивши їх, і ви самі відчуєте надзвичайну різницю. Дуже важливе правильне положення голови - її необхідно тримати прямо і вільно. В такому положенні вона в певній мірі витягує вгору грудну клітку. Шия не повинна бути напруженою.
Вправа «Заспокійливе дихання»
Даний тип дихання використовується в різних ситуаціях для зменшення надлишкового збудження і нервового напруження. Цей тип дихання може нейтралізувати нервово-психічні наслідки конфлікту, зняли хвилювання перед певною діяльністю та допомогти розслабитись перед сном.
Повільно глибоко вдихніть через ніс і на межі вдиху затримайте дихання, потім повільно видихніть через ніс. Знову вдих, затримка дихання, видих – довше на 1 – 2 секунди. Фаза видиху весь час збільшується.
Уявляйте собі, що з кожним видихом ви позбавляєтесь стресового напруження.
Перша цифра - вдих, друга - видих, в дужках – затримка дихання: 4 - 4(2), 4 - 5(2), 4 - 6(2), 4 - 7(2), 4 - 8(2), 4 - 8(2), 5 - 8(2), 6 - 8(3), 7 - 8(3), 8 - 8(4), 8 - 8(4), 7 - 8(3), 6 - 7(3), 5 - 6(2), 4 - 5(2).
Знеболювальний засіб: правильне дихання
- При вмілому використанні правильного типу дихання під час болі ми добиваємося легкого приємного запаморочення. Саме в цей момент відбувається викид «рятувальників»-ендорфінів. Крім знеболюючого ефекту, правильне дихання сприяє збагаченню киснем крові.
На початку сутички потрібно зробити повний видих через рот, а потім глибоко вдихнути через ніс. Це так зване економне дихання.
Деяким людям легше дихати «по-собачому» - часто і поверхнево.
Для того щоб подолати біль, можна дихати «на рахунок»: спочатку - повний видих і глибокий вдих, а потім - кілька коротких вдихів - видихів ( від 1 до 5 і в зворотному порядку ), що закінчуються довгим видихом через витягнуті в трубочку губи.
Тонізуюче дихання
При занепаді сил, втомленості, апатії нам необхідно збадьоритися. Для цього потрібно дихати так. Щоб вдих був довший, а видих – швидкий і короткий.Вдих – носом, видих – ротом.
( джерела – цигун, хатха-йога)
3. Тілесна терапія, вправа на отримання відчуття безпеки тілесною пам’яттю «Дзвін»
Вчитель Панасейко О.О.
Мета: оновлення тілесного ресурсу та посилення відчуття безпеки, розширення ментальної зони безпеки організму.
Вправа «Дзвін»
Учасникам пояснюється, що від них залежить безпека іншого.
Учасники утворюють невелике коло (по 5-6 чоловік). В колі стоять тісто і щільно притиснувшись один до одного, один учасник - у центрі. Не можна переступати з ноги на ногу, відривати ноги від підлоги. Учасник прямо падає в будь-який бік, учасники підхоплюють і штовхають його від себе, і він вільно падає з боку в бік, як язик дзвону.
Після проведення вправи обов'язково обговорюється, що відчував учасник, що перебував в колі в ролі «язика дзвону».
4. Студія безпеки спілкування (моделювання та відпрацювання відповідей в умовних небезпечних ситуаціях) – ЗДНМР Лапіна Т.М.
Рекомендації:
1. Використовувати отримані знання для передачі їх дітям в практиці роботи класного керівника під час виховної роботи. (кл. керівники)
2. Продовжувати самоосвіту в на тему безпечної поведінки, її психологічних аспектів, опрацювати літературу з питань саморегуляції. (педпрацівники)
3. Проявляти більшу активність в питаннях психологічної самоосвіти, збереження власного психологічного здоров’я, профілактики емоційного вигорання, звертатися до психолога за індивідуальними консультаціями та груповими тренінгами.
Література:
1.Вон Кью Кит. Искусство Цигун 2. Програма розвитку КЗ «Гуляйпільський колегіум «Лідер» ГРР «Школа життєтворчого навчання на 2012-2016 роки.
9. Психолого-педагогічний практикумна семінарі голів атестаційних комісій району «Психолого-педагогічний супровід атестації в умовах колегіуму»
10. Корпоративна культура учасників НВП. Презентація.
11. Презентація до ППСП "Формування соціально-активної позиції особистості колегіанта"
13. Практикум на РМО вчителів іноземної мови "Психологічні аспекти уроку"
14. Виступ на ШМО вчителів початкових класів "психологічні особливості молодших школярів"
15. Соціометрія. Консультація для вчителів.
- Соціограма. Схема.
16. Способи знаття втоми на уроках.Заняття з елементами тренінгу.
18. Тренінг "Взаємини в системі вчитель - учень"
19. Тренінг "Адаптація молодих вчителів. Чотири типи поганої поведінки учнів"
20. Тренінг для вчителів "Хоббі як профілактика емоційного вигорання" Заняття 1.
Догляд за обличчям. Майстер-клас Горпинич Т.В. Киснева косметика Фаберлік. Маски. Щасливі люди))) Майстер-клас Тутової С.О. В'язання. Секрети. Краса)Шапочка і шарф.
Чарівні властивості хоббі - молодильне яблучко, матеріалізація, чарівний клубочок .. матеріалізуються на сердечку у вигляді малюнку-образу.
Майстер-клас Тутової С.О. Світер з чарівними властивостями, якими? Відомо тільки учасникам тренінгу.
Задоволення після тренінгу.
А це- я, Ваш психолог. Підводжу підсумки. Плануємо нову зустріч з теми прикрас.
23.02.2016. Новий тренінг "Хоббі як профілактика емоційного вигорання" відбувся!
Майстер-клас директора колегіумуЛопатіної Л.В.+ЗДВР Продан О.О.+психолога Сахно Н.Ю.
"Повязування шарфів та платків різними способами (Лопатіна Л.В.)+ показ колекції Продан О.О.+ колір/день+ медитація (Сахно Н.Ю.)
Результат=Гарні моделі+ чудовий настрій+ чарівні здібності+нова енергія,натхнення.
Колекція Продан О.О. Тут можна знайти ВСЕ! Всі кольори і розміри, як на Єгипетському ринку))
Майстер-клас директора в дії!
Горпинич Т.В. - супер-модель! Спосіб зав'язування - "Каприз"
Продан О.О. також може створити власний вид прикрас для дівчат!
"Ля-кросс" - вид прикраси своїми руками. Хто ж, як не директор подбає про своїх вчителів! І порадить мудро і прикрасить гарно!
Як створити "Троянду" радить Лопатіна Л.В. Тепер всі вчителі у нас будуть ще красивішими!
Прикраса "Жабо"
В стилі "Дикий захід" Наряджаємося на заходи в такому стилі.
Перед великим дзеркалом покрутилися вволю!
Психолог в "Трояндах" від директора)
Прикраса "Уолл-стріт" на ЗДВР - моделі Білай С.М.
Як добре, коли про нас дбають)))
Учимося пов'язувати галстук. Діловий стиль.
Власний винахід групи.
Стильні, гарні, задоволені!
ЗДВНР Лапіна Т.В. - ура, з нами!
Матеріалізовуємо в малюнку наші чарівні здібності. А які - знають тільки ті люди, що приходять на заняття!))
Тренінги Наталії лікують від нудьги, суму та від втоми. Вони заряджають енергією та надихають на успіх і перемогу.
ВідповістиВидалитиЛаскаво просимо до нас на заняття.
ВідповістиВидалитидякую за розуміння, індивідуальний підхід, особистий пошук. Так тримати.
ВідповістиВидалитиПриходьте ще) Дякую))
Видалити